torsdag 9 maj 2013

Nu är det hopp om det!!

Imorgon hoppas jag att jag får i ordning på bilderna till bloggen, bästaste VIP-Martina kommer då o hjälper mej!!
Idag har det både hunnits med loppis i Älghult (är lite fattigare i plånboken men rik i "köpetarmen")hihi, 3 pajformar, 1 brödform, några tallrikar från Rörstrand o en stor glasburk, Metartävling i Uvaparken, jag är endast åskådare men en strömmingsmacka fick det bli, mums!! Sist men inte minst...några goa timmar med bästaste VIP-gänget!

Tänk när äppelträden blommar!! Längtar!!

Just nu känner jag att det hade varit gott med lite semester...vill göra så mycket men kommer inte till skott!! Men det är bara 5½ vecka kvar sen jädrans i min lilla låda är det 5 härliga lediga veckor!

Ha´ det så gott o va´ rädda om er!!

KRAMILLIKRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar