onsdag 8 april 2015

April, april...

...denna månad brukar bjuda på både det ena o det andra! Men jag tycker vi fokuserar på det som är härligt ( det är så mycket elände runt omkring oss ändå )!! Eller vad tycker ni? Igår tog jag mej en liten tur här i trädgården för att se hur det går för växtligheten...


                                        "Blåsippan ute i backarna stå...o vitsippan lika så..."
                                                              Dessa små underverk!!
Ibland torrt ris hittade jag Tibast...blommar på bar kvist...det finns många konstigheter i vår herres hage!! Hihi!!

Sen har vi ju alla penséer som man kan köpa nu...kan inte bestämma mej för vilken jag tycker bäst om...






...alla är ju unika i sig!! Och mitt mellannamn är ju VELIG/SVÅRT-ATT BESTÄMMA-SIG!! Hihi!

Tills mina egna pärlhyacinter kommer upp i landet får man njuta av de köpta så länge...

I slutet på veckan kunde det bli upp till 17 grader VARMT, tjohoo....håller alla tummar o tår att det blir så!!

Va´ rädda om er o må så gott ni kan!!

KRAMILLIKRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar