måndag 19 november 2012

Huset tyst...

...och nedsläckt! Klockan tickar på väggen, 22.55! Endast jag o min dator och så en burk pepparkakor o en tub ädelost! Egentid kallas det!! För mej, livs viktigt!!
Attans va´ gott!!
Om ni såg "Solsidan" igår så finns det många sätt som kan kallas "egentid", haha!! Men jag tror nog minsann att alla behöver det på ett eller annat vis!! Eller va´ tror ni? Vad hittar ni på? Tåls att tänka på...jag tar en pepparkaka o funderar lite till....på vad jag ska hitta på då det är dax för egentid igen!! Hihi!!
                                                                         GOD NATT!!

Ps. Tallriken är en av de sista inköpen från Ib Laursen, härligt julröd! Ds.

2 kommentarer:

  1. underbara du. Ingrid

    SvaraRadera
  2. HAHA kom precis hem fr ICA, köpt pepparkakor och ädelost och satte mej vid datorn för att smaska när ingen annan är hemma och går in på din blogg och vad hittar jag där.... en med samma smak. Stina

    SvaraRadera