onsdag 28 november 2012

Inte bara jag!!

Det verkar som fler bloggare har samma problem som jag!!! Men det är ju en klen tröst!!Många har fått samma meddelande som jag, ungefär samtidigt!!?? Mysko! Fick ett tips på varför köpet kanske inte gick igenom. Provade detta men det hjälpte INTE tyvärr!! Men tack ändå N o C!! Så denna tråkiga historia fortsätter!!! Grrrrrrrr!!

Idag har Vilma o jag varit i skogen o plockat mossa, små granar, lingonris mm. Så nu är det lite adventsfint runt huset! Vi gick backe upp o backe ner...åh backe upp o backe ner...hemma!! Inte ett endaste litet gnäll från min lilla prinsessa men vi va´ glada båda två när vi äntligen hade tagit oss upp för sista backen, (läs berget)!! Hihi!!

Men jag kan säga att det tog en BRA stund för mej att tina upp igen med vetekudde o filt i soffan tillsammans med Vilma, Anki o Pytte!! Mys!

De där jädrans fönsterna börjar snart bli färdiga!! Fy attans va´ tråkigt det är att puts!! Men det va´ verkligen inte en dag för tidigt!! Säger som en god vän: "Trodde att det va någon som eldade här utanför!" (typ hela tiden, varje dag, alltid...haha!) Men nu är det klart o fint, man ser t o m sin spegelbild...hihi!! Jag kanske har gett er en "bild" på hur dana de va´!!

Imorgon ska det städas o fortsättas att pyntas här hemma. Hinner inget på fredag för då ska det handlas julklappar hela dagen sen väntas det VIP i Alsterbro på kvällen! Undrar vad mästerkocken ska bjuda på denna gång? Alltid lika spännande o gott!
Imorgon blir det premiär (om man inte räknar Ikeas förstås, o det gör jag INTE!!) för julbord!! Vår julklapp från jobbet i år blir ett besök på Villa Fröjdekulla i Alsterbro! Mysig hemmamiljö o mycket gott bjuds det på där! TIPS!!!

Nä, nu säger jag god natt!! Men först lite kaffe o en ljummen lussebulle!! Tror nog att jag får värma vetekudden också!

KRAMILLIKRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar