måndag 5 maj 2014

Premiär!

Igår va det premiär för Vilmas o mitt lilla projekt! Så himla roligt det va´!! Nästan 80 personer kom för att kolla hur vi hade det!! Härligt!!
Caféet va´ laddat med en massa gosaker...vetebröd, småkakor, Vilmas goda gladkakor, biskvier o toscakaka m kanelrabarber. Är det premiär så är det...men lika många sorter kommer det nog inte att bli framöver...beror ju på hur jag jobbar o hinner! Hihi!

"Lilla skafferiet" va´ också laddat m bröd, skorpor, marmelad, lingonsylt, Mikaels kolaklubbor o citronlemonad!
Loppisgrejer både ute o inne...
Tur med vädret hade vi ju också...förutom att det blåste lite kallt...men det fanns filtar om man behövde sno in sig!
Många lyckönskningar fick vi också Vilma o jag...o fina blommor o presenter! Tusen TACK!
Vilma sa när vi gått o lagt oss, att hon tyckte det hade varit roligare än hon trodde det skulle bli! Jag kan bara instämma! Sommaren kommer nog bli hur kul som helst...träffa alla fantastiska människor som kommer hit för att ta sig en kopp kaffe eller göra ett fynd i loppisen!

Till sist men inte minst så vill jag TACKA VIP-Jenny m familj, för allt ni hjälpte oss med! Kaffekokning, diskning, se till att Vilma fick lite redig mat i sig, hihi! Utan er hade det blivit kaos!!

Och TACK till mamma o pappa som fixat o donat med allt möjligt mellan himmel o jord!!

Och till alla er andra som kom hit...KUL att ni hittade till oss!

KRAMILLIKRAM!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar