onsdag 6 juni 2012

Fler än 12 000!!

                                                                 (Min mors dags bukett)

Åh, vad det är roligt att ni fortsätter att titta in här!! Trots att det har varit lite dålig med inlägg på sista tiden!! Men ibland räcker tiden inte riktigt till, till allt man vill!
Idag har vi firat Sveriges nationaldag med goa vänner! 7 vuxna o 10 barn blev det till slut! Vädret har varit skapligt, så vi kunde sitta på altanen o äta! Grillat kött o bulgursallad satt som en smäck! Sen blev det  rabarberpaj, vaniljvisp o glass till efterrätt inte heller fy skam!!
Vi brukar inte ha så mycket knott här hemma men idag tror jag varenda knott f-n flyttat hit!! Det va´ bara till att gå in o sätta sig på verandan istället!!
Pioner är bland de finaste blommor jag vet, denna skönhet va´ i min morsdags bukett! Men snart kan jag njuta av flera, det är många knoppar i trädgården som väntar på att slå ut! Jippi!!

Nu har nedräkningen börjat...6 arbetsdagar kvar till semestern! Tjohoo! Då blir det Öland, Café Björkå o badplatsen vid Uvasjön för HELA slanten!!

Hoppas ni haft en bra dag, det har jag haft iallafall!

Nattinatti!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar