måndag 23 juli 2012

Paket med posten!

I fredags fick jag ett paket med posten! Åh, va´ det va´ spännande! Hade beställt 2 st mini "skolplanscher" från Hanna på Wintergårdens yr o bestyr, klicka här. Så väl inpackat och sen ett riktigt paket i paketet! Och under detta fina papper låg...
...de här fina tavlorna!
                                 Nu ska jag bara hitta en bra plats att hänga/ställa dom på också!

Tack Hanna! Gör nog snart en ny beställning! Hihi!

Imorgon väntar nya äventyr...ha´ det så gott så länge!

Kramillikram!


2 kommentarer:

  1. Tjoho!
    Kul att de kom fram och att du gillade dem. Har som varit lite nojig eftersom jag inget hört...hihi. Jag tillverkar gärna fler på löpande band om det skulle behövas...hoho.
    En fin kväll önskar jag dig!
    //Hanna

    SvaraRadera
  2. Hejsa
    Fine tavler:)
    Hilsen charlotte

    SvaraRadera