fredag 11 januari 2013

Brrrr....

...Idag har det blåst åt alla håll tror jag minsann!! Så idag har man längtat efter vårvärmen!! Det får gärna vara snö o kallt, det hör ju liksom till så här års men varför ihundan måste det blåsa!!! Hujedamej! Nog om vädret!! Det rår vi ju inte på som bekant!! Hihi!!

Kan ni tänka er...julen har åkt ut på riktigt...om ni läste det sista inlägget jag skrev så va´ ju latmasken väldigt stark i mej!! Men jag pratade snällt med den...så samma kväll va´allt nedplockat i lådorna!!

Nu måste jag bara ta tag i det här med att baka också!! På onsdag är det min tur att ta med fika till jobbet...undrar vad de är sugna på...tål att tänkas på, kanske något vårigt?! Hihi!! Sen är det visst någon som fyller år...!! Sen kommer Elena hit för att demonstrera Aloe Vera produkter,  och de som kommer måste ju förstås ha lite go´fika!! Sen har vi ju världens bästa prinsessa som fyller 6 år!!  Och sist men inte minst så kommer VIP-gänget hit o firar lilla mej, tänkte mej 3-rätters!! Allt detta på 4 veckor!! Kommer bli hur kul som helst...bara jag kommer på vad jag ska bjuda alla på!!

Helgen ska tillbringas bl a med middag i Suletorp imorgon, mys!! Söndag em  går i julgransdansens täcken. Vi brukar vara på Hyttbacken o dansa runt den STORA granen. Tomten brukar titta förbi med lite godis till barnen! Vad ska ni hitta på för skoj? Ha´en riktigt go´ helg!! Va´ rädda om er!

KRAMILLIKRAM!!

Ps. tänk när det ser ut så här i naturen Ds.

1 kommentar:

  1. Jag längtar så otroligt efter våren, helst när jag ser din bilder. Våren är min bästa årstid.
    Välkommen med familjen imorgon.

    SvaraRadera