onsdag 9 januari 2013

Funderar...

...på om jag ska göra mer idag? Det borde jag göra!! Tänk...den där latmasken, vilken stark vilja den HAR!! Julsakerna står fortfarande på rumsbordet o väntar på att få bli nerpackade...men hur i all världen ska de få rum i kartongen?? Nä, jag har inte köpt nya saker men på något vis så krymper lådan o det blir mer som ska få plats!! Hmm...
Äsch!! Det är en dag imorgon också! Roligare att sitta här en stund till sen får jag nog vinna i lite spel mot Hugo o Vilma!!
Eftersom julen åkt ut (snart!!) så måste man ju fram med lite annat pynt! Här t ex "udda" koppar att ha värmeljus i.
De nytillverkade skolplanscherna (köpte dom HÄR) har fått ny plats i det gamla fönstret!
                                              Julrosen LEVER än! Men mycket mer är det inte!!
De pastellfärgade muggarna har kommit fram igen! Primulan lyser upp! Och i min nya kakburk (julklapp) hoppas jag att det snart ligger lite goda skorpor! Så snart som latmasken kravlat sig iväg så...
...vilken dag som helst!! Nu väntar "Den försvunna diamanten" på att bli funnen. Ha´ en mysig lill-lördag!

KRAMILLIKRAM!!







2 kommentarer:

  1. Vilka små söta kaffekoppar!!Jag brukar leta kaffekoppar när jag är på loppis.Mysigt med spel.Kram

    SvaraRadera