söndag 29 november 2015

Gillar du som jag Advent!!?

Efter ruggiga, gråa november är det SÅ mysigt att plocka fram adventspyntet, tycker jag! Ljusstakar o stjärnor som lyser upp i alla hus...t o m de stugor som knappt har en lampa tänd på övriga året där händer det också grejer!! Underbart!! Hihi!!

Så här kommer ett gäng bilder som visar hur jag har fixat till det i år!!
Än så länge är det inte så mycket på gottebordet...men förhoppningsvis blir det väl det!

Smågranar gillar jag så det blir det några stycken lite här o var!! Mammas gamla skridskor fick också komma fram.


                                       Fattigmans silver på fot...köpte jag hos Lola i Uranäs.
                                             Slingan i fattigmans silver har ett härligt sken.
Glassformen får även i år ställa upp som adventsljusstake...de små ljuslyktorna hittade jag i Uranäs.

I em blir det julmarknad i Bäckparken i Alstermo...sen ett besök i kyrkan, Vilma sjunger i kören. Sen åter ner till Bäckparken där Vilma har drilluppvisning för första gången.

ÖNSKAR ER EN RIKTIG MYSIG 1:a ADVENT!!

KRAMILLIKRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar