tisdag 31 december 2013

GOTT NYTT ÅR!!

Till er ALLA goa läsare som har tittat in här...o kanske har ni skrivit en rad (det är så kul o läsa vad ni tycker)...vill jag önska ett riktigt GOTT SLUT o ETT GOTT NYTT ÅR!!
Strax blir det jobb för min del...sen blir det lite firande framåt kvällen!
Blommor hör ju nyår till...men i år blir det lite gamla bilder från tidigare dukningar...

Va´ nu RIKTIGT RÄDDA OM ER!!

O

GOTT NYTT ÅR!!

KRAMILLIKRAM!!

Ps. I år struntar vi i en massa nyårslöften tycker jag...de är ju ändå svåra att hålla, iallafall för mej, hihi!! Men vi kan väl försöka att göra det BÄSTA av alla dagar...och ta en dag i taget!! Jag vet... det är inte lätt...men jag ska iallafall FÖRSÖKA att göra det bästa av tiden...livet är för kort för att ha tråkigt...jag vet o det säger jag till barnen också "man måste ha tråkigt ibland för att kunna ha roligt"...men ni fattar vad jag menar!! LEV!! Och gör det ni funderar på...vi lever bara en gång!! Jag ska försöka förverkliga en liten, liten dröm jag har...Ds.


2 kommentarer:

  1. God fortsättning på2014 o tack för bra recept o tänkvärda ord o fina bilder!

    SvaraRadera
  2. God fortsättning på det nya året!
    Har inte heller något nyårslöfte. jag brukar lägga upp delmål under året istället,
    Ha de gott
    Kram Britt

    SvaraRadera