onsdag 5 december 2012

I´m back!!! Tjohooo!

Som ni vet har det ju varit "upp o ner" här på bloggen nu i 2 veckor!! Skrattat som tomten gör kan jag inte säga att jag gjort!! Men skam den som ger sej...eller rättare sagt...tur det finns goa vänner som kan lösa ens problem!!
Min räddande ängel heter MARTINA, en i bästaste VIP-gänget!!! Hon va´ min sista räddning, det såg verkligen mörkt ut till en början men IT-spiesen hittade felet!! Så nu mina kära läsare, om ni fortfarande finns kvar vill säga, är jag med på banan igen!! JIIIIIPPIIII!!!!!!!!!

Har en del bilder o recept som väntat på att allt skulle ordna sig!! Så nu kör vi...fast inte nu ikväll! Hihi! Jobbar imorgon bitti, klockan ringer 05.00 pip! Uret står nu på 22.55, dax att krypa ner! Imorgon kväll kommer några vänner hit för lite adventsfika, mys!! Har gjort en liten mumsig present till dom...

Sov nu gott o hoppas ni vill fortsätta titta in till mej!

KRAMILLIKRAM från LYCKLIGA lilla mej!!


1 kommentar: