söndag 24 november 2013

Pynt ute!

Såg en bild i en tidning...tänkte att så ska jag göra!! Men ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig...men va´ hundan, jag är ju ingen inredningsstylist! Hihi!!
                                                  Röda äpplen hör till julen, tycker jag!
Idag är det en vecka kvar till 1:a Advent...mysigt!! Vad brukar ni hitta på för pynt o ätbart? Själv tycker jag det är skönt om det mesta pyntet har kommit upp till Advent...så att man kan njuta lite fram till jul!
Jag har tryckt ner en julgransslinga (för utomhusbruk) bland mossan.
                                                          Samma pynt men by night! Hihi
Tack vare stormen Simone...inget ont som inte har något gott med sig...så har jag hittat fin, fint tallris här bakom huset. Härliga kvistar men fina kottar! Har nu satt tallris lite här o var runt huset!
Hoppas ni får en bra vecka med advent stök eller vad ni nu tar er för!! Må så gott...o va´ rädda om er!

KRAMILLIKRAM!



1 kommentar:

  1. Så julmysigt du har gjort i zinkbaljan. Håller med att röda äpplen till julen.
    Ha en fortsatt fin vecka.
    Kram Britt

    SvaraRadera