söndag 16 september 2012

Helg pyssel!

Äntligen har de kommit på plats....hyllorna över köpmannadisken!! Köpte hyllorna färdigmålade!! Så det va´ bara konsolerna o rundstaven som behövdes målas.
Resultatet...ja döm själva men jag är nöjd iallafall! Hihi!! Nu kan jag låta allt mitt nyinköpta fina porslin stå framme!! Och jag kan se mitt bakbord igen! Det har varit överfullt med saker ett tag. Nu behöver jag inte flytta på TUSEN grejer innan det ska bakas...tjohoo!!
Ska inhandla några fler muggar till helgen, hoppas jag iallafall...vill ha någon brun o kanske någon annan färg också...vi får väl se...
Över bakbordet fick det röda o vita Ib Laursen husera! I Lonkaburken förvarar jag...choklad...säg inget till familjen bara...hihi!! I kakburken finns mandel, nötter o kokos! Var sak har sin plats, mycket lättare att hitta nu!!
Tack vara denna omflytt av både det ena o det andra så blev det mera plats i köksskåpen också!! Tänk...va´ skönt det är när man får lite gjort...måste skärpa mej!! Hihi!!

Hoppas ni också haft en bra helg! Imorgon är det måndag igen, ny vecka, nya utmaningar, härligt!! Va´ rädd om er o tack för ni tittar in, glöm inte att göra ett litet avtryck! Roligt att höra vad ni haft för er!! Eller om ni bakat/lagat något från recepten o vad ni tyckte om det!!

KRAMILLIKRAM!!




1 kommentar:

  1. Så fint det blev!! Nu kan du ju njuta av porslinet heeeela tiden :) Kram Jenny

    SvaraRadera