torsdag 20 september 2012

Vad ska ni göra till helgen?

Jaha, då va´ det fredag imorgon igen, tjohoo!! Jag vet inte men min vecka innehåller bara måndag o fredag!! De andra dagarna vet i sjutton var dom tar vägen...någon som sett dom...be dom då vänligen men bestämt komma tillbaks till Ringvägen!! Tack!!

I helgen tycker jag att ni ska åka till Uranäs Blomsterverkstad, där har Lola o Co öppet. Lör-sön kl 11-16. Blommor för inne o ute, inredningsdetaljer, kaffeservering där bl a Lingonrutorna här ovan finns till försäljning (de är riktigt mumsiga, om jag får säga det själv, hihi), receptet hittar ni under mjuka kakor.
Själv blir det lite av varje: Imorgon firar vi, Mikael o jag 21 år! Jag som känner mej som 25...hm, hur gick det här till..!! Öland (med ett besök på Gårdby kafé o lanthandel, hoppas jag!! Hihi!!), Hugos fotbollsmatch, Uranäs, fira svärmor! Ja, sen är nog helgen slut o jag med. Hoppas ni får det gott där ute iallafall! Vi får tro att solen skiner lite på oss!!

KRAMILLIKRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar